reklama

Neviem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Neviem, čo v túto chvíľu povedať mám,
snáď len, že na teba spomínam,
že tvoj obraz, ako ikona je
a chorál tvoj víťazný v srdci mi znie.

Neviem, kam v túto chvíľu ísť mám,
viem len, že medzi dobrom a zlom si vyberám,
pomôž mi dvíhať moje nohy doráňané,
upokoj moje svedomie na smrť vyčerpané.

Neviem, kde mám vlastnú tvár,
srdce mám plné rán a chmár,
stratil som ju a teraz utekám,
utekám a neviem kam.

Až zrazu v diaľke vidím svoj cieľ,
vzápätí zmizol, zostal po ňom len tieň.
A tak zas neviem, ktorým smerom sa uberať mám,
preto všetko, všetko i to posledné ti dám,

I TO POSLEDNÉ, ČO MÁM!

Mirco Švercel

Mirco Švercel

Bloger 
  • Počet článkov:  107
  •  | 
  • Páči sa:  0x

«Profunditas est homo et cor eius abyssus...» (Ž. 63, 6), čosi také - veľavrané ako:«Hlbočina je človek a jeho srdce priepasť...» Zoznam autorových rubrík:  Poézia-VyznaniaPróza-PoviedkyPoéziaúvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu